2010. szeptember 18., szombat

Nem is olyan rég...


kaptam kölcsön egy hordozó kendőt meg egy MEI TAI hordozót. Mindkettőt kipróbálva a MEI TAI vált be nekem. Egyszerű a kötése, nem foglal nagy helyet, pl.babakocsihoz viszonyítva:), bárhol használható. Nekem nagyon megegyszerűsítette az életem. Könnyen lehet bevásárolni, sétálni, kirándulni...Ha a baba nagyon nyűgös még főzni is lehet.Mindkét kezem szabad.Azt hiszem ez minden anyukának nagy előny. Ami szintén még pozitív számomra, hogy nem csak a kisbabánkat tudom hordani benne, hanem a nagyobbik fiunkat is, aki már két éves. 15-20 kg.-ig megbírja a gyereket. Praktikus. Még az apukák is szívesen használják.
Mondhatná valaki, hogy mindezeket ellehet érni a nálunk inkább ismerős kenguruval. Így van. Sok hasonlóság van a kettő között. Viszont a MEI TAI egészség szempontjából a jobb.
Én nagyon megszerettem ezt a fajta hordozót, így arra gondolva, hogy még sok anyuka lelhetné örömét benne, és sok kisbaba számára lenne jobb, nekifogtam készíteni őket. Ha valaki szeretné megajándékozni önmagát, vagy akár kedves ismerősét szívesen állok rendelkezésére.Választási lehetőség van a már készen levőkből, viszont rendelésre is készítek. Rendelésnél az az előny, hogy anyagok közül lehet választani és a Mei Tai hátlapját is, hogy vékonyabb legyen vagy vastagabb, vagyis bélelve.
Elérhető vagyok:
kekszem12e@gmail.com
vagy a 0743109961 -es telefonszámon.

Nincsenek megjegyzések: